do 11.25 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Дочки-Сыночки z cashbackiem w Polsce

Informacje i warunki
11.25 %
Женские штучки
7.5 %
Одежда и обувь
5.25 %
Игрушки
4.5 %
Крупногабаритные товары
1.5 %
Остальные категории
Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 70 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 140 dni

Кэшбэк не начисляется за:

- покупку товаров брендов Ramili, Switel, Ibaby и Samsung;

- покупку сертификатов;

- заказы, в которых применены промокоды, не опубликованные на сайте LetyShops;

- заказы, сделанные через мобильное приложение Дочки-Сыночки.

 

Обратите внимание! Обработка потерянных заказов происходит только при наличии чека.

Recenzje na temat Дочки-Сыночки (206)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
11.09.2019

Zakup zakończony. Cashback odrzucony. Nie można już znaleźć czeku. Drobiazg, nieładnie. Nigdy nie udało mi się uzyskać zwrotu gotówki z tego sklepu.

Czytam recenzje poniżej - brak cashbacku przez córki i synów to dla nich norma. Ogólnie bardzo nieprzyjemny sklep. Prawie nigdy się do nich nie czołgam

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.09.2019

Cześć Elena!

Chcemy pomóc, dlatego stworzyliśmy apel o opiekę. Prześlij nam zrzut ekranu zamówienia ze strony internetowej sklepu za pośrednictwem sekcji „Pomoc” na koncie osobistym LetyShops. Poczeka.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
04.09.2019
Fajnie tutaj
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.08.2019

Złożyłem zamówienie we wtorek. 6.07.19. Nie rozumiem dlaczego, ale cashback nie został zaksięgowany (((zamówienie było ponad 3 tys.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.08.2019

Dobry dzień!

Z przyjemnością rozwiążemy ten problem. Stworzyliśmy już odwołanie nr 1712679 za pośrednictwem Twojego konta, sekcja „Pomoc”.

Czekam na odpowiedź :)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
23.07.2019
Wszystko dostarczono szybko, zamówienie było duże, bo przetransportowano za darmo, ale na stronie nie wskazuje, że kolor produktu może różnić się od tego, co widzę na zdjęciu. W rezultacie łóżko trafiło do łóżeczka w bardzo różnych odcieniach i różnych wzorach. Nie zamówiłbym.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.07.2019
Ogólnie rzadko kupowałem produkty dla dzieci w Dachkach-Sinochki. Częściej w innej znanej sieci (i sklepie internetowym). Ale .. tu letishops kusi! Nie ma żadnych roszczeń do D.S. (Armavir), ani do gromadzenia gotówki Letishops. Długo, ale w terminie z opisu. Nie ma się czego przestraszyć)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.07.2019

Zamówiłem wózek. Wszystko w porządku. Cashback nie został zaksięgowany, ale w ciągu kilku dni ustaliliśmy to i przyznaliśmy cashback.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.07.2019

Cześć Katarzyno!

Chętnie pomogliśmy przy cashbacku.
Mamy nadzieję, że podczas pracy na stronie nie będzie już żadnych trudności.

Niech wózek przyniesie same pozytywne emocje :)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
02.07.2019

złożył zamówienie na stronie, cashback nie został zaksięgowany, mimo że spełniał wszystkie warunki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.07.2019

Dzień dobry, Tatianie!

Aby szczegółowo zrozumieć sytuację i pomóc, w dziale „Pomoc”, „Moje prośby” utworzono odwołanie. Proszę odpowiedzieć kierownikowi. Poczeka :)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
26.06.2019

Wielokrotnie składałem zamówienia w sklepie, ale tylko ostatni raz cashback został po prostu anulowany. Dzięki zespołowi Letishops naprawiłem wszystko bez żadnych problemów. Nie mogę umieścić mniej niż 4, ponieważ sklep w ogóle mnie nie zawiódł i byłem ze wszystkiego zadowolony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.06.2019

Witaj Irino.

Być może stało się tak z powodu częściowego wykupu zamówienia. Niestety czasami z tego powodu dochodzi do błędnego odrzucenia.

Chętnie pomogliśmy i tak ;)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
23.04.2019

28.02. złożono zamówienie, 03.11. zostało zrealizowane, cashback nie został przyznany, i zawsze tak jest z małymi daczy, cashback jest zawsze naliczany po rozmowach, a potem, po pewnym czasie, ale przynajmniej tak jest pod kontrolą ..

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Igorze, dzień dobry!

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Niestety, czasami zdarzają się opóźnienia, gdy cashback zostanie zaksięgowany na saldzie. Wspólnie z Tobą czekamy na aktualizację statusu cashbacku dla Twojego zamówienia.

Jeśli minęły maksymalne terminy przyjęć, prosimy o kontakt z naszym zespołem opiekuńczym. Zawsze chętnie pomożemy!

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
22.04.2019

Drogi LetiShop, doceniam szybką odpowiedź na wszystkie pytania, które miałem wcześniej. Uważam za swój obowiązek powiadomić cię o niegodnym zachowaniu sklepu Córki-syna i rażącym naruszeniu ustawodawstwa Federacji Rosyjskiej, nie mówiąc już o tym, że spóźniają się z towarami dla niemowląt. Proszę, usuń mój cashback z oczekiwania i usuń go całkowicie. Możesz sam zdecydować, czy zwrócisz pieniądze otrzymane w wyniku ich oszustwa. Nie chcę nawet widzieć tych pieniędzy na moim koncie osobistym. Jeśli technicznie nie da się ich wypłacić, wycofam je na cele charytatywne. Więcej o tym, co wydarzyło się na Roscontrol https://roscontrol.com/community/article/kak-ya-zakazivala-podguzniki-v-dochkah-sinochkah/#comment_26775 (nie jest to reklama innej strony, ale szczegółowy opis tego, co zdarzyło się) skarga jest wysyłana do organów nadzorczych ... Pozdrawiam, Lydia Simakova.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Cześć Lidio!

Dziękuję za twój komentarz.

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. To najprawdopodobniej nieporozumienie. Przekazywanie komentarza partnerom. Mamy nadzieję na rozwiązanie tej sytuacji.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
09.04.2019

To już trzeci raz, kiedy cashback nie został zaksięgowany. Musimy skontaktować się z obsługą techniczną Letishops i bardzo dziękuję, chociaż opłaty nie są na koszt sklepu, ale na koszt Letishops. Wszystkie algorytmy są przestrzegane, a nie w przypadku innych sklepów. Wcześniej w Córkach-synach wszystko działało dobrze, ale teraz, po potwierdzeniu zamówienia, po prostu wrzuca je na stronę główną i nie da się nawet zrobić zrzutu ekranu, aby potwierdzić, że zamówienie zostało złożone przez Letishops!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.04.2019

Dzień dobry Veronico!

Dziękuję za komentarz.

Przykro nam, że zwrot gotówki za Twoje zamówienia nie został automatycznie zarejestrowany. Zaprosiliśmy chłopaków z działu technicznego, aby lepiej zrozumieć sytuację. Mamy nadzieję, że w trakcie procesu badawczego będziemy w stanie zrozumieć, dlaczego te zakupy nie zostały otrzymane. Jeśli uda nam się czegoś dowiedzieć, na pewno opublikujemy to na stronie sklepu.

Dziękujemy za zakupy z nami;)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
29.03.2019

zamówienie zostało złożone 21.03, zamówienie otrzymało 27.03, zwrot gotówki nie został zaksięgowany

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.04.2019

Dzień dobry Natalio!

Dziękuję za komentarz.

Cashback może zostać utracony w przypadku naruszenia algorytmu zakupu lub warunków sklepu .
Aby zrozumieć sytuację i pomóc, stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej.

Odpowiedz menedżerowi za pośrednictwem sekcji „Pomoc” na swoim koncie osobistym, „Moje prośby” lub pocztą.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Дочки-Сыночки z cashbackiem do 11.25 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się

Aplikacje mobilne Letyshops

Zakupy w internecie z cashbackiem za pomoc smartfona

4.6
4.0
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.