Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 7.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Дочки-Сыночки ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 55 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
7.5% Женские штучки
5% Одежда
3.5% Игрушки
3% Крупногабаритные товары (Коляски, Автокресла, Мебель)
1% Подгузники, питание и остальные категории

Важно! Кэшбэк не будет начисляться за покупку сертификатов.

Кэшбэк не начисляется за заказы через мобильное приложение Дочки-Сыночки (Android или iOS).

За покупку товаров брендов Ramili, Switel, Ibaby и Samsung кэшбэк не начисляется.

Recenzje na temat Дочки-Сыночки (193)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
04.09.2019
Fajnie tutaj
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.08.2019

Złożyłem zamówienie we wtorek. 07/06/19. Nie rozumiem dlaczego, ale zwrot pieniędzy nie został przyznany (((zamówienie było więcej niż 3 tysiące

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.08.2019

Dzień dobry

Z przyjemnością rozwiążemy problem. Utworzono już odwołanie # 1712679 za pośrednictwem konta, sekcja „Pomoc”.

Czekam na odpowiedź :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.07.2019
Dostarczyliśmy wszystko szybko, zamówienie było duże, ponieważ zostało zrobione za darmo, ale strona nie wskazuje, że kolor produktu może różnić się od tego, co widzę na zdjęciu. W rezultacie łóżko przyszło do łóżeczka w bardzo różnych kolorach i różnych wzorach. Nie zamówiłbym.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.07.2019
Ogólnie rzecz biorąc, rzadko kupowałem produkty dla dzieci w Daughters and Sons. Częściej w innym znanym sklepie internetowym (i online). Ale .. tutaj letishops zaprasza! Nie ma żadnych skarg do D.S. (Armawir), ani naliczania gotówki Letishops. Długi, ale w granicach terminu z opisu. Nie ma się czego bać)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.07.2019

Zamówiłem wózek. Wszystko jest cudowne. Zwrot gotówki nie został zaksięgowany, ale w ciągu kilku dni wymyśliliśmy go i zaksięgowaliśmy zwrot gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.07.2019

Catherine, cześć!

Z przyjemnością pomogliśmy w zwrocie gotówki.
Mamy nadzieję, że nie będzie żadnych trudności podczas pracy na stronie.

Niech wózek przyniesie tylko pozytywne emocje :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.07.2019

Złożyłem zamówienie na stronie, zwrot pieniędzy nie został zaksięgowany, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.07.2019

Dzień dobry Tatyana!

Aby szczegółowo zrozumieć sytuację i pomoc, utworzono odwołanie w sekcji „Pomoc”, „Moje wiadomości”. Proszę odpowiedzieć kierownikowi. Poczekamy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
26.06.2019

Wiele razy robiłem zamówienia w sklepie, ale dopiero ostatni raz zwrot pieniędzy został po prostu anulowany. Dzięki zespołowi letishops naprawił wszystko bez problemów. Nie mogę postawić mniej niż 4, ponieważ sklep mnie nie zawiódł i byłem zadowolony ze wszystkiego.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.06.2019

Cześć Irina.

Być może stało się tak z powodu częściowego umorzenia zamówienia. Niestety czasami zdarza się błędne odchylenie z tego powodu.

W każdym razie chętnie pomogliśmy;)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.04.2019

Zamówienie zostało wydane 28/02, zrealizowane 03/11, zwrot nie został przyznany, i zawsze tak jest w przypadku daczy z synem i synem, zwrot jest zawsze naliczany po rozmowach, a potem, po pewnym czasie, jest przynajmniej pod kontrolą.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Igor, dzień dobry!

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Niestety czasami zdarzają się opóźnienia przy zasilaniu salda zwrotem gotówki. Wraz z Tobą czekamy na aktualizację statusu zwrotu gotówki za Twoje zamówienie.

Jeśli przekroczą maksymalne terminy kredytowania, prosimy o poinformowanie naszego serwisu. Zawsze chętny do pomocy!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.04.2019

Drogi LetiShop, doceniam twoją szybką odpowiedź na wszystkie problemy, które miałem wcześniej. Uważam za swój obowiązek i z mojej strony powiadomić cię o niewłaściwym zachowaniu sklepu Córka i Syn oraz o rażącym naruszeniu przepisów Federacji Rosyjskiej, nie wspominając już o tym, że opóźniają towary dla niemowląt. Proszę usunąć mój cashback z oczekiwania i ogólnie go usunąć. Zdecyduj sam, czy zwrócisz im pieniądze otrzymane w wyniku oszustwa. Nie chcę nawet widzieć tych pieniędzy na moim koncie osobistym. Jeśli jest to technicznie niemożliwe, wycofam je, wydając je na cele charytatywne. Więcej informacji o tym, co stało się na RosControl https://roscontrol.com/community/article/kak-ya-zakazivala-podguzniki-v-dochkah-sinochkah/#comment_26775 (nie jest to reklama innej strony, ale szczegółowy opis tego, co się stało) Skarga została wysłana do organów nadzorczych . Z poważaniem, Lydia Simakova.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Lidia, cześć!

Dzięki za opinie.

Przepraszamy za taką sytuację. Najprawdopodobniej jest to nieporozumienie. Udostępniliśmy Twój komentarz partnerom. Mamy nadzieję rozwiązać sytuację.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
09.04.2019

Po raz trzeci nie przyznali zwrotu gotówki. Muszę skontaktować się z obsługą klienta Letishops i bardzo dziękuję, chociaż rozliczenia międzyokresowe nie są dokonywane kosztem sklepu, ale kosztem Letishops. Wszystkie algorytmy są przestrzegane, aw przypadku innych sklepów tak nie jest. Wcześniej wszystko działało dobrze w Daughters and Sons, ale teraz, po potwierdzeniu zamówienia, po prostu rzuca go na stronę główną, a nawet niemożliwe jest wydrukowanie ekranu, aby potwierdzić, że zamówienie zostało wykonane przez Letishops!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.04.2019

Veronica, dzień dobry!

Dziękuję za komentarz.

Przepraszamy, że zwrot gotówki za zamówienia nie został ustalony automatycznie. Połączyliśmy facetów z działu technicznego, aby bardziej szczegółowo zrozumieć sytuację. Mamy nadzieję, że podczas badania będziemy w stanie zrozumieć, dlaczego te zakupy nie zostały odebrane. Jeśli uda nam się coś znaleźć, opublikujemy to na stronie sklepu.

Dziękujemy za zakupy u nas;)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.03.2019

zamówienie zostało złożone 21 marca, otrzymało zamówienie 27 marca, zwrot pieniędzy nie został uznany

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.04.2019

Dzień dobry, Natalya!

Dziękuję za komentarz.

Zwrot gotówki może zostać utracony, jeśli nastąpi naruszenie algorytmu zakupu lub warunków sklepu .
Aby zrozumieć sytuację i pomóc, stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej.

Proszę odpowiedzieć menedżerowi za pośrednictwem sekcji konta osobistego „Pomoc”, „Moje kontakty” lub pocztą.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
26.03.2019
Córki i synowie handlują zaległościami! Numer zamówienia w sklepie to 11766103 Zachowaj ostrożność, kupując towary po „korzystnych” cenach. 15 marca zamówiłem 10 paczek wyjątkowo suchej pieluszki Beffys dla dziewczynek L 9-14 kg / 38 sztuk z przejściem przez LetiShop. A mój zwrot gotówki czeka. ALE! Wszystkie 10 pakietów wygasło! Napisałem w „sprzężeniu zwrotnym” sklepu - sklep milczy. Zadzwoniłem do nich, operator mówi: „Nie rozumiem twojego pytania, odwołaj się 485716 w pracy”. Okropny sklep, jak w latach dziewięćdziesiątych, już nie ma stóp. Mają punkt powrotu w Tomilino. Teraz muszę go zabrać z małym dzieckiem.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w Дочки-Сыночки z cashbackiem do 7.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się