Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 5.77 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Беру ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 60 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 75 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
0.77% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Беру из категорий: Электроника, Бытовая Техника, Компьютеры
5.77% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Беру из остальных категорий
0.38% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Беру из категорий: Электроника, Бытовая Техника, Компьютеры
2.69% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Беру из остальных категорий

Recenzje na temat Беру (153)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
29.07.2019

22.05.19 dokonano 2 zakupów o łącznej wartości 5140 rubli. Warunki obliczania zwrotu gotówki wynosiły wówczas 23%. Został faktycznie wyświetlony i po 2 miesiącach przyznano zwrot gotówki w wysokości 332,09 rubla i 11,42 rubla. Dziękujemy pracownikom LetiShops za odpowiedzialność za swoją pracę i obronę praw klientów !!! Zgromadziliśmy całą saldo funduszy spółki. Nie planuję robić więcej zamówień dla Beru. Sklep nie jest tani. Pomimo promocji i dobrej prędkości dostawy, istnieje ogromna liczba minusów: bardzo słabe opakowanie produktu, ledwo działająca aplikacja i, jak się okazało, niechęć do odpowiedzi na twoje słowa poprzez przyciągnięcie klientów za pośrednictwem usług cashback. Jednocześnie czas oczekiwania wynosi 60 dni !!! Przyjmuję, FlyShop-5 punktów za pracę!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.07.2019

Maria, dzień dobry!

Chętnie się tym zajmiemy :)
Prawdopodobnie wystąpił błąd przesyłania danych. Ponieważ spełniłeś wszystkie warunki naliczenia zwrotu gotówki, różnica została naliczona.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.07.2019

Zwrot pieniędzy nigdy nie był przyznawany normalnie, zawsze tylko poprzez kontakt z pomocą techniczną. Ogólnie zauważono, że absolutnie wszystkie rosyjskie sklepy mają gigantyczny termin zwrotu pieniędzy, którego NIGDY nie przestrzegają. Jeśli więc liczysz na cashback, to na pewno nie jest to w Beru.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.07.2019

Dzień dobry

Edward, przejrzał informacje na twoim koncie.
Za zamówienie złożone w czerwcu sklep nie przekazał prowizji, ponieważ przejście nie zostało zakończone przed złożeniem zakupu.
Jeśli chodzi o warunki kredytowania gotówki - każdy sklep ma swój własny. Publikujemy je na stronie partnerów. A jeśli zwrot pieniędzy nie nastąpi na czas, staramy się pomóc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.07.2019

Nie polecam kupowania za pośrednictwem letishop. Podobnie jak reszta, miałem problem z przyznaniem zwrotu gotówki. Problem trwa od maja, od kiedy zwrot gotówki wynosił 23%, no cóż - był obiecany w tej wysokości. Kupiłem 3 rowery o łącznej wartości 24 147. Nietrudno obliczyć, że zwrot powinien wynosić 5554 rubli. Co się naprawdę wydarzyło. Zamówiłem rano 27 maja 2019 roku !!! Jest maj! Wziął go 29. Zamówienie nawet nie pojawiło się w Lettershop, ale nalegali, by zapewnić mnie, że zostanie wyświetlony w ciągu 3 dni! (Nadal nie wyświetla się). 1 czerwca dali mi 2000 rubli, cóż, w prezencie, dali mi z góry od tych 5,5 tr, i obiecali, że dowiedzą się ode mnie, o co chodzi, odpowiedź będzie za 4 tygodnie. Cóż, musiałem czekać. Jak dotąd brak odpowiedzi! Przypominam, że dzisiaj jest 23 lipca, prawie 2 miesiące temu złożyłem zamówienie i nadal panuje cisza. Cały czas zapewniają mnie, że odpowiedź będzie w najbliższej przyszłości, ale ten nadchodzący czas nie nadchodzi. Uważa się, że letishop po prostu nie chce spłacać gotówki. Dlaczego obwiniam letishop - ponieważ poprosiłem o zrzuty ekranu z przekazanego przeze mnie zamówienia. Co więcej, wysłałem im nawet plik pdf z potwierdzeniem zamówienia, chociaż zgadzam się z poniższym wycofaniem - skład zamówienia nie jest ich sprawą. Niemniej jednak nie widziałem żadnego sensu na tych zrzutach ekranu. Może naprawdę biorę tam coś, czego sam im nie zapłaciłem, a teraz nie chcą nam płacić z własnej, ale mi to nie przeszkadza. Obiecali mi zwrot pieniędzy nie od tego, co biorę, ale ze sklepu, więc wszystkie roszczenia są tutaj.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.07.2019

Dzień dobry

Niestety czasami zwrot gotówki może nie pojawić się automatycznie. Staramy się szczegółowo zrozumieć te sytuacje i wysyłamy prośbę do partnerów o znalezienie przyczyny. Zrzut ekranu struktury zamówienia jest bardzo ważny, ponieważ dla Beru istnieją dwie różne stopy zwrotu gotówki, które zależą od kategorii produktu.

Jesteśmy również zainteresowani, aby jak najszybciej otrzymać odpowiedź od partnerów. W końcu sami nie otrzymali prowizji za ten zakup. Przed otrzymaniem wyników część zwrotu pieniędzy została zrekompensowana. Mamy nadzieję, że uzyskamy pozytywną odpowiedź, aby zaliczyć brakującą różnicę.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.07.2019

wszystko jest świetnie, sklep jest dobry, ma bezpłatną dostawę i jest tak wiele zniżek. Letischops, specjalne podziękowania, zwrot gotówki, musiał tylko skontaktować się z działem pomocy technicznej.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.07.2019

Witaj Ivan!

Zawsze możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.07.2019

zwrot gotówki został przyznany wystarczająco długo i znacznie mniej niż oczekiwano, ponieważ wartość zamówienia wyświetlana w LetyShops NIE jest prawdziwa i niezrozumiała

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.08.2019

Witam

Być może wystąpił błąd. Chcemy bardziej szczegółowo zrozumieć sytuację. Aby to zrobić, stworzyli odwołanie do usługi opieki. Będziemy wdzięczni za odpowiedź w sekcji „Pomoc”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.07.2019

Produkt zakupiony, zwrot pieniędzy nie jest wyświetlany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.08.2019

Witaj Masza!

Utworzyliśmy wezwanie do działu opieki, aby pomóc rozwiązać ten problem. Czekamy na twoją odpowiedź w sekcji „Pomoc”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
16.07.2019

Kupiłem towary w sklepie Beru, zwrot został obliczony w wysokości 7,48%, zamiast tego zwrot został naliczony w wysokości 1,69%, co nie spełnia podanych warunków LetyShops. Zwróciłem się do wsparcia, podałem zrzut ekranu z kwotą zamówienia. Więc mój pracownik wsparcia wymaga teraz zrzutu ekranu zamówienia, co tam zamówiłem. To moja osobista firma, którą zamawiam w sklepach, nie ma w tym nic tajemniczego, ale nie zamierzam rozdawać wszystkiego wszystkim, a zwłaszcza pracownikom wsparcia. W razie potrzeby poproś bezpośrednio o kategorię produktu. Problem nie został rozwiązany, cashback jest obciążany groszem. Nie radzę nikomu się kontaktować! Poświęć tylko swój czas i nerwy. Osobiście zamierzam wyruszyć na kolejną usługę zwrotu pieniędzy.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.07.2019

Witam

Otrzymaliśmy informację, że kwota twojego zamówienia wynosi 206 rubli. Z tej kwoty obliczono zwrot gotówki. Do tej pory pokazuje stan „Oczekuje”. Zdarzają się przypadki, że początkowo kwota jest wyświetlana niepoprawnie. Jednak podczas przetwarzania danych zmienia się i jest poprawnie zapisywany. Poczekajmy na informacje o aktualizacji.

Kierownik działu usług opiekuńczych poprosił tylko o dane na temat zamówień, aby poprawnie obliczyć zwrot gotówki i pomóc. Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.07.2019

Zabrałem Beru do handlu przeterminowanymi produktami żywnościowymi, towarami o niewłaściwych cechach (celowe oszustwo), po prostu wadliwymi towarami. Złe recenzje produktów po prostu nie umkną. Na zewnątrz wszystko jest z nimi w porządku. W przypadku owsianki trwa ciągła wojna z udziałem służby opiekuńczej Letishops. Sklep nie nalicza go ciągle ani nie docenia. Co wyświetla się w letishops, sklep zawiesza się na kilka miesięcy, nie chcąc płacić. Jednym słowem, biorę całkowite guavno.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.07.2019

Cześć Paweł

Istnieją sytuacje, w których nie otrzymujemy zwrotu gotówki ze sklepu. Przyczyny są różne - nieprawidłowe zamówienie zakupu, błąd transferu danych lub coś innego. Jesteśmy zawsze gotowi pomóc Ci to rozgryźć.

Rzeczywiście czas oczekiwania na zwrot gotówki jest dość długi.

Jeśli potrzebujesz pomocy, koniecznie napisz. Jesteśmy zawsze w kontakcie :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.07.2019

Nie przyjmuję żadnych skarg na sam sklep. Również do Letyshops. Ale najwyraźniej nie jesteście ze sobą przyjaciółmi :) Bez tańczenia z tamburynem i apeli popierających Letyshops, zwrot gotówki pojawił się tylko przy pierwszym zamówieniu. Nie pojawia się więcej. Nigdy nie zamykałem żadnych kart / przeglądarki po przejściu do sklepu i przed złożeniem zamówienia. Zamówienie jest zawsze składane w ciągu kilku minut. W ramach eksperymentu wyłączyłem wszystkie dodatki w przeglądarce, próbowałem kupić za pośrednictwem innej przeglądarki. Nie ma mowy ... w ogóle nie ma zwrotu pieniędzy. W tym momencie zwrot pieniędzy od pierwszego zakupu był wyjątkiem od reguły :) Dzięki przynajmniej dzięki wsparciu Letyshops? zawsze pomagał. I dość szybko. Ale po każdym zamówieniu pisanie wsparcia jest przyjemnością .. :(

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.07.2019

Eugene, dzień dobry!

Niestety informacje o zamówieniach nie zostały odebrane w systemie. Cashback może zostać utracony z różnych powodów. Niektórych z nich nie możemy kontrolować z naszej strony. Nasze rekomendacje pomogą zmniejszyć ryzyko utraty zwrotu gotówki.

Eugene, zawsze jesteśmy gotowi pomóc w zwrocie gotówki. Napisz, jeśli to.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.07.2019

Już drugie lub trzecie zamówienie robię w tym sklepie. Cashback nie pojawia się. Zamawiam przez komp. Nie rozumiem o co chodzi. Zebrałem pieniądze ze środków raz po utworzeniu odwołania. Dziękuję bardzo Ale sklep jest po prostu problematyczny pod względem zwrotu gotówki ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.07.2019

Dzień dobry

Maria, na pewno zrozumiemy sytuację :)
Widzimy, że odwołanie do usług opiekuńczych już tam jest. Menedżer prześle do partnerów prośbę o ustalenie przyczyn utraty zwrotu gotówki.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.07.2019

po prostu okropny sklep, realizujący kampanię, kopiąc lub przeciągając do miejsca dostawy zamówienia, całe opakowanie jest pogniecione, brudne i mokre jak kawałek g ... Okropne wsparcie techniczne dla letshopów, zwroty pieniędzy nie są wyświetlane, dopóki ich nie napiszesz, a także dać im zdjęcie. A jeśli się pojawią, to 2 miesiące głupio się zawieszą. Zamówiłem w maju, a do 27 lipca tylko koniec mojej rejestracji. Radzę używać innej platformy pamięci podręcznej, nawiasem mówiąc, dla innych odsetek zatyczki do uszu jest większy i nie ma takiej głowy, jak w przypadku letishops.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.07.2019

Dzień dobry

Sasha, przykro nam, że masz taką opinię o usłudze opieki. Zrzut ekranu przedstawiający zamówienie z Twojego konta w witrynie sklepu pomaga menedżerom obliczyć kwotę zwrotu gotówki i przesłać prośbę do partnerów o ustalenie przyczyny jej utraty.
Średni czas oczekiwania na rejestrację wynosi 60 dni. Zwrot gotówki można potwierdzić zarówno wcześniej, jak i nieco później.

Będziemy zadowoleni, jeśli będziesz nadal z nami współpracować :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.07.2019

Przeszedłem przez usługę do sklepu, złożyłem zamówienie, w oczekiwaniu - nic nie zostało wyświetlone. Chociaż zwykle wszystko jest natychmiast odzwierciedlane. Zgodnie z przeczytanymi recenzjami rozumiem, że jest to powszechny problem usługi, którą podejmuję, naprawdę mam nadzieję, że zostanie jakoś naprawiona.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.07.2019

Dzień dobry

Natalia, zdarza się utrata zwrotu gotówki. Może to mieć wpływ na kilka czynników, w tym:
- praca rozszerzeń stron trzecich w przeglądarce;
- odwiedzanie innych źródeł podczas zakupu;
- naruszenie warunków sklepu.

Aby ci pomóc, utworzyłeś odwołanie w sekcji „Pomoc”. Proszę odpowiedzieć kierownikowi.
Poczekamy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Беру z cashbackiem do 5.77%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się