Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 5.77 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Беру ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 60 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 75 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
0.77% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Беру из категорий: Электроника, Бытовая Техника, Компьютеры
5.77% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Беру из остальных категорий
0.38% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Беру из категорий: Электроника, Бытовая Техника, Компьютеры
2.69% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Беру из остальных категорий

Recenzje na temat Беру (150)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
06.06.2019

W tym sklepie mam do tej pory 2 zamówienia, zarówno karmę dla kotów, jak i wypełniacz. Problemy (pah-pah-pah) nie powstały. Tyle że ostatnie zamówienie przez kilka dni nie było wyświetlane jako zrealizowane, a zatem premie nie były dostępne dla Beru. Cóż, nie widziałem 23% zwrotu gotówki, zwrot okazał się bardzo przyjemny, ale nie 23%.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.06.2019

Jurij, dzień dobry!

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zakupów.

Przed kredytowaniem kwota zwrotu gotówki musi się zmienić.
Menedżer Anna będzie kontrolować ten problem smiley

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.06.2019

praca w sklepie jest zła. złożył zamówienie, opłacony, czeka na dostawę. tydzień później sklep po prostu anulował zamówienie bez wyjaśnienia, a nawet z notatką, podobno go nie odebrałem. odwołanie do ich usługi również nie udzieliło żadnych wyjaśnień. oni sami nie wiedzą, dlaczego anulowali zamówienie. niesamowity sklep. zanim złożyłem zamówienie, obiecali wysłać go w jednym dniu, w związku z czym nie przynieśli go. dzieci pozostały bez prezentów na wakacje. i znowu - przepraszam, więc tak się stało. Nie radzę

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.06.2019

Więc napiszę kolejną recenzję na temat zwrotu w wysokości 23%) 2 rowery zostały zakupione za 23 w sumie tysiącem rubli (nie jest zrozumiałe, że ustalam cenę sklepu, w dni powszednie 11 800, w weekend 9500. Zauważyłem to późno i kupiłem za 11800, bardzo się spodziewam 23% zniżki). Oczywiście wszystko zostało kupione od czystego nigdy nieużywanego przeglądarki internetowej bez różnych rozszerzeń, bloków edycyjnych itp. Co myślisz Nie pojawił się zwrot gotówki) Dobra, piszemy wsparcie techniczne, rozpoczynamy rozmowę telefoniczną. 3 dni na odpowiedź? ok nie ma problemu! Ponadto okazuje się, że potrzebujemy miesiąca na wyjaśnienie szczegółów partnerom! Jak to W końcu kolejne niedrogie zamówienia na to samo, które biorę, których zwrot również się nie pojawił, zostały przetworzone w zaplanowanych 3 dniach z wypłatą wypłaty gotówki !!! z funduszy firmy w formie bonusu !! Oznacza to, że firma może zapłacić 100-300 rubli w formie premii bez postępowania z partnerami, ale nie ma ponad 5 tysięcy?) To jest co najmniej dziwne!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.06.2019

Stanisław, dzień dobry!

Zapoznaliśmy się z sytuacją. Rzeczywiście, aby wyjaśnić przyczyny utraty zwrotu gotówki i otrzymać nagrody, zwrócono się do partnerów. Oczekiwanie na odpowiedź może potrwać około 4 tygodni, ponieważ współpraca nie odbywa się bezpośrednio, ale poprzez program partnerski.

Nie we wszystkich sytuacjach możemy zasilić premię ze środków firmy. Jeśli zamówienie nie zostanie wyświetlone automatycznie, nie otrzymamy prowizji od partnerów.

Menedżer Anastasia kontroluje sytuację. Jak tylko pojawi się odpowiedź, koniecznie powiadom o tym.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.06.2019

Świetny sklep - duży asortyment, znalazłem wiele tego, czego potrzebuję w dobrych cenach z rabatami. Tylko jakiś problem KAŻDEGO RAZU z naliczaniem zwrotu gotówki - robię zamówienie przez przeglądarkę zgodnie ze wszystkimi zaleceniami, a jednak za każdym razem, gdy muszę pisać na poparcie, powiedzmy, że zwrot pieniędzy nie jest naliczany. A przy 23% wypłacie akcji to samo - nawet nie pojawiło się powiadomienie o naliczeniu. A teraz ponownie złożyłem zamówienie i najwyraźniej będę musiał ponownie napisać na poparcie (((Należy zauważyć, że fly-shop zawsze idzie naprzód i uznaje utraconą gotówkę!)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.06.2019

Dzień dobry

Natalya, sytuacje utraty cashbacku są również dla nas nieprzyjemne. Zawsze staramy się zrozumieć przyczyny takich sytuacji i pomagamy przy rejestracji. Menedżer Kirill skontaktuje się z Tobą w utworzonym wcześniej odwołaniu.

Chcemy, abyś czerpał tylko przyjemne emocje z korzystania z usługi.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.06.2019
Witaj, bardzo dobra firma. Jest dobra w pakowaniu. Wszystkie złe uprawy są dostarczane. Możesz to sprawdzić, dostać i dotknąć wszystkiego bardzo dobrze. Dzięki
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.06.2019

23 procent zwrotu nie zostało zaksięgowane, kwota zamówienia nie jest wyświetlana poprawnie i nie wygląda na 23 procent. Wsparcie mówi, że wszystko się naprawi, ale od tygodnia nie ma żadnych zmian - pojawiają się wątpliwości.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.06.2019

Cześć, Dmitry!

Prosimy nie denerwować się.

Kwota zamówienia i zwrot gotówki mogą się różnić podczas przetwarzania informacji.

Cashback musi zostać zaksięgowany przed 6 lipca. Będziemy monitorować sytuację i skontaktujemy się z Tobą w wyznaczonym czasie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.06.2019

Obiecany zwrot pieniędzy za promocję w wysokości 23% nie pojawił się, złożę zamówienie w punkcie wydania, ale nie wiem, czy warto je odkupić, ponieważ zamówiłem je tylko z powodu tej promocji, bez obiecanego zwrotu pieniędzy cena byłaby nieopłacalna. Na Twoim koncie osobistym nie ma czeków gotówkowych, chociaż zamówienie jest realizowane przez letishops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.06.2019

Cześć Światło.

Nie martw się, postaramy się zrozumieć sytuację. Masz otwarte odwołanie, w którym nasz menedżer Ira wysłał zapytanie do partnerów.

Po otrzymaniu odpowiedzi niezwłocznie poinformujemy Cię o wyniku.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
31.05.2019

Istnieją niuanse, coś droższego, bezpłatna dostawa przy określonej kwocie zamówienia itp. Ale są przyjemne bonusy + zwrot gotówki, który daje znaczną zniżkę na zakupy. Złożyłem zamówienie na gotówkę w wysokości 23%, ale coś nie zadziałało i zwrotu nie wymieniono. Chcę podziękować usłudze pomocy technicznej, która pomogła rozwiązać problem i przekazała mi zwrot pieniędzy za zakup.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.06.2019

Witam

Zawsze chętny do pomocy, kontakt :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
31.05.2019

Złożyłem zamówienie na Beru pod koniec kwietnia. Miesiąc później przypomniałem sobie, że poszedłem sprawdzić, czy istnieje zwrot gotówki. I niiicheogo. Szkoda.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.06.2019

Dzień dobry, Julia!

Zobaczmy razem, dlaczego cashback nie pojawił się :)
Utworzyliśmy już odwołanie i czekamy na twoją odpowiedź. Możesz napisać do kierownika pocztą lub sekcjami swojego konta osobistego „Pomoc”, „Moje odwołania”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.05.2019

Niezły sklep! Podoba mi się, że zakres jest duży i ciągle uzupełniany. Bonusy ciągle lecą, średnie oszczędności na moje zamówienia to 3000 p. + zwrot gotówki. Opcje dostawy dla ceny i wygody wydawania w moim mieście są dla mnie znacznie wygodniejsze niż gdybym szukał niezbędnych towarów w sklepach. Minusem jest to, że sklep nie znajduje się w rozszerzeniu, a później dowiedział się, że sklep zapewnia zwrot gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.05.2019

Michael, dzień dobry!

Dobrze, że wciąż się o tym dowiedziałeś. Teraz zakupy staną się jeszcze bardziej opłacalne dzięki cashback :)

Sklep jest naprawdę niedostępny w rozszerzeniu. Aby uzyskać zwrot gotówki, musisz dokonać bezpośredniego przejścia z naszej witryny za pomocą przycisku „ Przejdź do sklepu ”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.05.2019

Sam sklep nie obchodzi swoich klientów, więc również aplikacja nie aktywuje cashback z ich strony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.05.2019

Dzień dobry

Tak, są sklepy, które ograniczają pracę naszego rozszerzenia na ich stronie internetowej.
Zabieram do nich Beru, ale to nie powstrzymuje zwrotu gotówki za zakupy. Aby go zgromadzić, musisz przełączyć się z naszej usługi, klikając przycisk „Przejdź do sklepu” .
W takim przypadku nie zwracaj uwagi na rozszerzenie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.05.2019

Początkowo zwiększony zwrot pieniędzy nie został odzwierciedlony, napisałem na poparcie, odpowiedzieli, że kolejność przyjmowania jest odzwierciedlona w Letchops przez 3 dni, po kilku godzinach wszystko zostało wyświetlone. Wiedziałbym, że zamówiłem więcej (tylko 1 zamówienie na 2700

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.05.2019

Vladimir, cześć.

Jeśli sklep ma funkcje obliczania zwrotu gotówki, publikujemy informacje na ich stronach, aby użytkownicy wiedzieli i wiedzieli, na co mogą liczyć.

Nie zniechęcaj się, teraz mamy promocję urodzinową LetyShops. Wejdź do sklepu ze strony akcji, a czeka na ciebie miła niespodzianka;)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Беру z cashbackiem do 5.77%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się