TOP
up to 1.45 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Allegro PL with cashback in Poland

Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 75 days
Maximum waiting time for cashback: 150 days

Cashback should appear in your account with "Pending" status within 48 hours after purchase.

 

Detailed information on cashback rates you can find here.

 

Cashback is not credited for: 

- articles bought via auction;

- orders made through Allegro's mobile app;

- orders through Allegro Lokalne.

- the following categories: Real estate, Services, Holidays, Other vehicles and boats, Machinery, Motorcycles and quads, Trailers, Semi-trailers, Cars, Antiques and art, Collections, Military, Medicines and dermocosmetics, Dietary supplements and components, gift cards.

 

Allegro PL does not deliver orders to all countries of the world, but you can use delivery services of your country for that.

Reviews on Allegro PL (168)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
10.06.2021

Unfortunately, I rate the Allegro negatively. the first return, which was supposed to be 11%, is about PLN 1 - like I got a bonus but it is not the amount I should get. Sometimes the refund is automatic, I have to apply more often. For the elevated%, this is mere fake

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
10.06.2021

Good morning!

We would like to draw your attention to the fact that the amount of cashback depends on the product category. This information can be checked in the table on the store's website. If you have received the wrong amount of cashback on any order, please let us know.

The LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
09.06.2021

It gives 5 stars because thanks to letyshops I can save a few zlotys, especially my mother, who orders a lot and thanks to letyshops, has already saved a lot and in my opinion this website is worth recommending One small minus is that you have to wait a bit for the recognition of the money, but this is one minus I have nothing to do with this page, just a pity that I found it so late, I did not expect that there are so many shops here. I highly recommend :)

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
09.06.2021

It gives 5 stars !! Although I submitted a lot of applications because I did not receive cashback for some purchases, all applications were positively considered. I even received a 10x cashbach for a lost order, exactly as it was on that day. It is worth submitting applications !! Almost 3 months of waiting, but it pays off.

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
06.06.2021

I have been with LetyShop for over two months. I have 9 cashbacks - unfortunately only 3 are recognized so far. I would like to add that these are three cashbacks that have "allegedly" been lost. In addition, I have not yet recognized the bonus as a recommendation - which should already be recognized, if only for the fact that one of the three recognized cashbacks (for a purchase made within the time specified in the regulations) amounted to almost five times the required amount. And waiting for a cashback for 5 months in the 21st century smells of a strange sc * meme.

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
09.06.2021

Good morning!

Thank you for your feedback.
Each store has its own cashback calculation date, which is specified on its website and specified in your account. This is the time the store needs to verify data and transfer funds. We have no influence on speeding up this process, because we do not cooperate directly with stores. As soon as the shop provides a confirmation of your purchase, cashback will be credited to your account.
For some of your orders, the store has not provided us with any information. Even though we didn't receive anything, we added cashback from LetyShops as we understand that you expected cashback for these purchases.
According to the information provided to you in the application, such purchases do not take part in the referral program because the store has not confirmed that these orders were made through our website and in compliance with all terms and conditions. But as soon as we have received confirmation for the remaining purchases that are in the account, the registration bonus will definitely be added to your balance.

LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
05.06.2021

A big minus for shopping with a large cashback. This is another time when they do not charge me money, for small products there is no problem and with large ones they always want to convince me that the fault is on my side, that I did something wrong or I clicked it. strange since smaller ones pass. I sent the application and got a reply that the store didn't send them something, paranoia.

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
09.06.2021

Good morning!

The store did not provide us with any information about your orders. Unfortunately, it is not known what caused the loss of cashback. The store does not provide such information. In your application, we did not say that she had done anything wrong, but only highlighted certain aspects that could have influenced the appearance of orders. In any case, we did not receive any money for these purchases, but nevertheless added a bonus to your balance from LetyShops funds. We hope that the given recommendations will be helpful for future orders.

LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
05.06.2021

Unfortunately, the refund does not work in my case. I make purchases through apps and nothing, no returns. Transitions noted and nothing else. The cashback is supposed to appear up to 2 days after making the purchase and so far silence. I don't have time to submit an application for each purchase and prove that I actually bought something. It should work "a little" more efficiently. I do not know what the situation looks like from the position of an ordinary browser - I have just made a trial purchase from a laptop - we'll see, time will tell.

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
09.06.2021

Good morning!

Cashback appears in our system based on the data from the store. If this is not the case, it means that something has influenced the billing process: plugins in the browser, violation of the store's terms and conditions, etc. store category.
We can see that for the order from 07/06, there is a cashback in your account. If you lose funds for orders, we recommend that you create a recovery request as this helps in receiving the funds.
We hope that the difficulties will not be repeated in the future. :)

LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
28.05.2021

Unfortunately, for now I am cutting 1 star because when I make a purchase for a larger amount, especially with a hot cashback, this large item is not added to my list of returns. I have to make a request every time. I am afraid that when making a purchase with a 5.8% cashback, after considering the application, a basic amount of 1.45% will be charged.

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
28.05.2021

Good morning!

We are sure that the situation with the lost cashback will be resolved. We would like to draw your attention that the appearance of orders does not depend on the value of the goods or on the increase in rates. And if cashback is credited, it will be calculated at the rate that was in effect at the time of purchase.
We hope this situation will be resolved. We'll have it under control, anyway.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
19.05.2021

The biggest one - has been removed, the point is that with larger purchases, you had to go through the lets for each product, now it is enough to fire the cachback through the plug (even after putting everything into the basket), so 5 whistles.

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
19.05.2021

Good morning!

We sincerely hope that there will be no difficulties with your cashback in the future. But in any case, you can always ask us for help.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
18.05.2021
I heartily recommend it
The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
17.05.2021

I have bought 2 times. One time it normally counted and the second time it failed, but I filed a report and got cashback.

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
19.05.2021

Good morning!

Thank you for your feedback. We are glad that the situation with the lost cashback has been solved. We hope that such difficulties will not arise in the future.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
12.05.2021

Extra, everything is intuitive, simple, the phrases are nice to look at, maybe not all, but even if not what? I do not lose my money on this, at most I will not gain any extra money

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
11.05.2021

Great site, because you can save a lot, and if you hook up to a computer, for example, a sister who does not want to use it herself, you can even get money for free, but sometimes, unfortunately, it happens that I will not be charged cashback even in the waiting tab .

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
12.05.2021

Good morning!

In case of loss of cashback for an order, please create an application for its search via the "Orders and Finance" section from a computer or a mobile browser. In this way, we can pass the request on to our partners to clarify the situation. We are confident that the matter will be resolved. :)

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at Allegro PL with cashback up to 1.45%
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.