Application for
bargain shopping
Login Join
Netherlands
Europe and Asia
Latin America
Other regions and countries
English
  • Deutsch
  • English
Country
Europe and Asia
Latin America
Other regions and countries
Language
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
2.5 %
cashback
Go to store
Don't forget about Cashback rules and advices

Purchases at iHerb with cashback in Netherlands

Time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 45 days
This time is necessary for the store to confirm that the order was received and won't be returned. Cashback is often confirmed sooner.
Maximum waiting time for cashback: 75 days
If the rules for purchases with cashback haven't been violated and the item hasn't been returned to the seller, cashback will be credited no later than this period.
Information and conditions

To not lose your cashback please click to iHerb from LetyShops website before making any new order. Please follow the rule 1 transition - 1 order.

 

Orders may be displayed with a delay of 4 days.

 

Cashback is credited in your currency that has been selected by you while registering in LetyShops and is converted at the rate of the National Bank of your country.

 

Important! According to the terms of the iHerb store, if the cashback has not been charged, please contact the Customer Care support within 2 months after the actual purchase.

 

Cashback for the following cases is not credited:

  1. Orders made with referral codes. The referral codes consist of 3 letters and 3-4 digits. For example: WVH436.
  2. Orders paid for with bonuses. If the order is paid for with bonuses partially, then cashback will be credited for the purchase amount excluding bonuses.
  3. Orders made in the iHerb mobile app (Android or iOS).

Reviews on iHerb (483)

We want opinions to be useful for you and other visitors.
Therefore, we do not publish reviews that:
• contain advertising
• contain obscene language
• are non-informative (only star rating or a few words)
18.01.2020

the stock disgustingly worked at 10%. Carefully pick up the basket - go to it for registration - you get a clean screen. order not to place. disgusting. wasted time and nerves trying to catch this action.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
18.01.2020

Hello Catherine!

It is a pity that such a situation arose.

If future purchases have difficulty placing an order, be sure to write to us or to support the store.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
16.01.2020

Only the cashback store accrues after 5 times, the last 2 times it did not accrue, the penultimate time I contacted technical support, the question was solved positively, but each time it’s just inconvenient to write!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
17.01.2020

Good afternoon!

If orders do not appear in your account, we also do not receive any information. For this reason, we cannot help if we do not receive a request from the user.

We hope that there will be no more difficulties when working on the site. This will help the recommendations that gave the manager in circulation.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
14.01.2020

Iherb is a direct find, especially for moms. I buy vitamins all medicines there, children began to get sick less often. Yes, and I take it myself. With cashback it does not always work, it hangs often. It's a shame when it’s a big cashback in rubles so 400 rubles (I often buy large sums there) more often the stock would increase the cashback to 10% :)))))

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.01.2020

Good afternoon!

If you experience any technical difficulties when placing orders, be sure to write to our care service. We will see what’s the matter.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
14.01.2020
The KB is credited, but for a very long time, the wait is exactly 2 months. Nevertheless, thanks letishops for the opportunity to receive kb
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
13.01.2020

A denial of cashback came due to the return of goods. Although the goods received and did not return

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
20.01.2020

Good afternoon!

We want to help sort out the reason for non-accrual, so we have already created an appeal to the care service from your account. As soon as a minute appears, answer.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
08.01.2020

The store is excellent, but cashback did not come

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
13.01.2020

Hello Sergey!

We created an appeal to the care service to sort out the issue. We will wait for your answer in the "Help" section of your personal account.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
04.01.2020

The store is excellent, but cashback did not come
I contacted the support service and said that they accrued cashback, but did not accrue

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.01.2020

Good afternoon!

Ale, cashback for your purchase did not appear in your account automatically. To find out the reason for the loss, we sent a request to partners. Waiting for an answer can take about 4 weeks, since we cooperate not directly, but through a special program.

The manager keeps the issue under control.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
20.12.2019

I always wrote support to those, since the accrual did not happen automatically and the money was credited. Now I found out that “purchases were made without the participation of our service”, in general news for me, and all my cashback disappeared in a month and a half of constant purchases !!! Awful, I will use another service, I would have known earlier ((

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
20.12.2019

Eugene, good afternoon!

Unfortunately, for many of your orders we do not receive a commission, so we sent a request to partners to understand the situation.

A response was received that the buyer came to the store’s website from another source. This can happen if you click on advertising banners before or during the design process, switch to other resources / sites, switch from the mailing list, use referral codes.

We see that the manager of the care service helped solve the issue of accrual whenever possible.
We hope that the recommendations given by the manager in circulation will help to avoid such difficulties.

Yours faithfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
20.12.2019
No cashback was accrued upon purchase, but the LetyShops team helped solve the problem. I am grateful to them for their quick help and attention! I put 5 points to the LetyShops team
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
12.12.2019

Very strange, there are a lot of goods in the application, through Lelyshops the same positions are absent (

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
12.12.2019

Good day!

Our service does not affect the availability of product positions in the store. Cashback is credited only when placing orders on the mobile version of the site or from a computer.

Regards,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
10.12.2019

In terms of cashback accruals, the store is a full hat. after each order you have to write an appeal on the fly, because they charge either horribly or do not charge at all. to those support no questions, all appeals were decided in my favor, thank you)

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
10.12.2019

Good day!

Several factors can affect the loss of cashback, including:
- the work of third-party extensions in the browser;
- visiting other sites during the checkout process;
- violation of the conditions of the store.

We hope you don’t have to waste time creating calls, but we’re always happy to help :)

Yours faithfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
30.11.2019

Crazy website. Constantly during the day the payment system does not work. According to Moscow time, I make an order with grief in half late at night. Orders like sent. Waiting for what condition will come.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.11.2019

Good day!

Tatyana, if you have difficulty paying orders, we recommend contacting the store’s support.

Yours faithfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
Buy at iHerb with cashback up to 2.5%
Register now and receive up to +30% to your cashback rate!
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register