3 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at TOMTOP with cashback in Greece

Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 35 days
Maximum waiting time for cashback: 50 days

Cashback is credited for the actual payment amount only without taking into account the amount of bonus points used.

 

Attention! The amount of cashback is credited in the currency you chose when registering with LetyShops. And it is converted at the rate of National Bank of your country.

Reviews on TOMTOP (77)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
06.09.2018

Of course, I don’t really like the store, it sends orders for a long time, but it has a high cashback rate and often has attractive prices for sales. Separately, I want to thank the Lety employees, it happens for various reasons, the cache does not appear, but the issue of those support is resolved promptly!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.08.2018

For the first time I decided to make an order on this bottom site, I ordered a coolpad Note 6 Lite phone, the description contained the Russian language, I asked about the availability of Russian support for the topop, they confirmed, ordered, eventually got a phone without Russian and there are no firmware for it, the store I immediately gave the back one, supposedly send it back at my own expense, we didn’t agree to at least a small compensation, Palk made the same decision, as a result I was disappointed in the tomtop that I was in Palk. Consider, if that, you will not get anything from them!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
28.08.2018
Excellent shop. several times there was tarry, there was an order for $ 800. processed quickly. managers respond almost immediately. I recommend
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
10.08.2018

Long delivery

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.07.2018
I also ordered a drone at one time, waited several months, even started writing and complaining about the seller, it’s good that in the end it all arrived. I do not recommend for large and expensive purchases!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.06.2018

The goods may not be sent and the money will not be returned! Here is this store. Better not take the risk!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
11.07.2018

Hello, Alexander!

Thank you for writing about the situation.

We're sorry to hear that you had to deal with a lengthy order processing process. We received a response from partners that the order was returned and the refund has already been confirmed.

If in the future you need help with any of the orders, please contact. The more quickly we can turn to partners, the more likely we can help in any matter.

Have a nice shopping!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
19.05.2018
The store is not bad, especially if you take mega-sales. Of the minuses, long delivery, I do not advise taking express for a fee. Thank you very much for helping me get the cashback;)
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
08.04.2018

The store, although large, but in the tradition of the 90s to buy only through paper, I do not directly recommend it. I made a total of 10 orders (for flash sales, see when it ends (they can be sent in a month)), some of the orders that I paid directly on the card (1 still not sent (a year has passed), 128GB memory cards turned out to be fake (8GB really). The support service does not respond to complaints, in the group on Facebook and VK it was blocked by the moderator for a year “for posting false information” on the question about the above. The seller did not explain the claims through PayPal, but they agreed to the refund if there were photos and video dock Because of this, so capture the decompression on the video.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
24.02.2018
Disgusting store. 2 times I bought from them without a cashback, one order came, the second one did not come, the track number was given "left", they did not return the money. Many payment methods, pay more securely through PayPal, never pay directly with their card! They can steal !!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
06.01.2018

A very good store, I ordered 2 phones, at the end of the summer I ordered Oneplus 5, everything came, though it took 30 days. 2 bodies ordered xiaomi mi A1, it came in 15 days. Both phones work fine, everything is super!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
06.12.2017

The store is controversial, like all the Chinese are trying to fool around, so you need to pay with a stick so that you can return the money, answer the questions, there was a big fraud with the delivery, it took more than a month, although it says "FREE Priority Shipping from 3-6 business days)", he delivered the courier to his house, cashback was credited quickly, there was nothing similar at the price, on any site. I am satisfied with the purchase.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.11.2017

The store is just a fire. I bought a stabilizer for smart background Feiyu SPG, the smallest price was 86 euros. Arrived in 12 days as it is written. That's just what I don’t see back cache. Already 15 days as happy with my purchase but not my refundable money. Sadness. And the store is normal.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.11.2017

Hello Maxim!

Thank you for your feedback. The maximum confirmation date for your order is 12/21/2017.

If the rules of purchases with cashback have not been violated and the goods have not been returned to the seller, cashback will be credited no later than this period.

Time for crediting is necessary for the store, in order to be sure that you will not return the parcel, to the order confirmation process and other technical delays that may occur.

There will be questions and suggestions regarding the work of our service, be sure to write. We are always in touch :)

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at TOMTOP with cashback up to 3 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.