Country
Europe and Asia
Americas
Asia Pacific and Africa
Other regions and countries
Language
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
3 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at TOMTOP with cashback in Greece

Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 35 days
Maximum waiting time for cashback: 50 days

Cashback is credited for the actual payment amount only without taking into account the amount of bonus points used.

 

Attention! The amount of cashback is credited in the currency you chose when registering with LetyShops. And it is converted at the rate of National Bank of your country.

Reviews on TOMTOP (97)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
06.10.2017
The store is very strange. When I made an order, as it turned out later, it was divided for delivery and only a small (cost) part of the order was tracked, and the phone I bought came in more than 30 days later. Everything works fine, there are no complaints about the hardware, but there are a lot of questions regarding the tracking and operation of tomtop support. They answer one time out of five approximately, now I'm still waiting for an answer to close the order and I could get my cashback, which is still hanging in anticipation.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
03.10.2017
Awful shop. They sent another phone model, not the one that I ordered. Naturally, the one that was sent cheaper costs $ 40. Messages are not answered. For other orders, the cashback has still not come to a balance, although the orders are confirmed and the maximum waiting time has expired. More than 60 days have passed ... in general, a lot of hype in this store. DO NOT RECOMMEND!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
03.10.2017

Good afternoon!

Thanks for the feedback. We are very sorry that you are faced with a similar situation. We hope that you can still get your order. Try to contact the "Support" store by mail: support@tomtop.com

If the maximum date for confirming the cashback for your orders has already passed, please leave a request through your personal account, section "Help", we will try to speed up the process of accruing cashback.

We will wait for the appeal. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
01.10.2017
I don’t understand anything yet. One copter has been traveling for a month, the second two weeks “on hold”. What kind of retention is incomprehensible. Why not send ?! Waiting for now.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.09.2017
Disgusting store. I waited 60 days quadrocopters. After two months they returned the money, but in the dollar exchange rate they lost more than 10 thousand.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.09.2017
Thanks Tom Top! I made an order, after I read the reviews. A lot of negative ones, I was very worried that the goods would not come. I ordered Xiaomi redmi not 4x on September 5th. Yesterday, September 28, brought home by courier! The phone is great! Works with a bang. Only one wish put in the Russian orders euro plugs for sockets) Waiting for crediting cashback, when will it be?
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.09.2017

Good afternoon!

Thanks for the feedback. We are sincerely glad that you are happy with the purchase. To find out information about accruing cashback, please leave a request through your personal account, section "Help", care managers will try to help you.

There will be questions and suggestions regarding the work of our service, be sure to write. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
28.09.2017
Shop - scam. I ordered a quadrocopter on August 11 for $ 495. Today is September 28th - no money, no quadrocopter. Support for 45 "warranty days" was unsubscribed to wait, everything will arrive soon. However, exactly 45 days later, at the next request, support said that "I'm sorry, but your package has returned to us and we are ready to return the money." However, there is no money and I think that there will not be.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
25.09.2017
Kidalovo !!! 40 days ago I bought an action camera from them, the goods were not received, although I specially paid for the delivery to be 7 days. Support is silent, like partisans.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
16.09.2017
Disgusting store. I ordered Xiaomi router 3G from them. They sent something, only the router lost mail at the Krasnodar sorting center - it tracks before sorting, and the month already hangs on sorting. Twice he wrote in support, asked that they filed for a search for a departure - to no avail. They say that supposedly the customs detained - and on the track from customs it was released on August 19 and 23 was already sorted in Krasnodar. To solve the problem, they suggested contacting customs (sic!), Although he dumped them links to the English version of the Russian Post website with a track, and screenshots from where English says on the screen that everything was released from customs and managed to be delivered to Russia. And if with Aliexpress you can still at least try to get your money back, then here I lost 3,000 rubles.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.09.2017
An order that was supposed to be received in 7-10 days was sent only after 2 weeks and went more than 2 weeks.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.09.2017
I do not recommend using the services of the TomTop.com store. Terrible support, send fake products and do not change them. For a month and a half I ordered them for $ 800. Next up was an order for an Air Mouse with $ 8 gyroscopes. In fact, it turned out to be a regular remote with buttons without a mouse function. They refused to change the description on the page. For a refund, they asked to return the goods back at their own expense. Refund is worth comparable money. The promised delivery dates do not stand. Two days in a row called at 5 a.m., asked to send a photo of a passport and credit card to confirm the purchase for $ 48 !!! The cashback from an order made 40 days ago has not yet been credited.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.09.2017

Hello!

Thanks for the feedback. We are very sorry that you are faced with a similar situation. We are sure that the store values its customers and will solve the problem in your favor. The cashback for your order is displayed with the status "Pending", the maximum waiting time for cashback from the store is 50 days. Do not worry, cashback will be credited to your balance, if this does not happen, be sure to inform.

If you have any questions, please contact. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
10.09.2017
I made a purchase on the TOMTOP website for the first and last time. Bought a discount of $ 2. But immediately after paying for the goods I was asked to pay another 6 dollars. Support service answers questions after 4-5 days. Asked for a refund. After 14 days, the money was returned.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
07.09.2017
Piggy bank negative feedback. I placed 2 orders on August 8 and 9, the amount of 910 and 990 dollars. They gave the tracks on August 11 and 12, the last data was on August 18, today is September 7. No support !!! There is no online chat, on the instagram there are some negative reviews or rub, on VK the Russian manager deletes everything, wrote on Facebook, wait for the usual go-ahead, wrote on the mail, they answered like that, go go to the local post or to customs. LOL what? Express delivery ETS Express, what local mail, what customs? I paid for one order with a stick, the other directly with a card (I managed it), for the 44th day I will open a dispute in a stick, I don’t even know what to do on the second order.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
Similar stores with cashback
Buy at TOMTOP with cashback up to 3%
Register now and receive up to +30% to your cashback rate!
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.