up to 1.5 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Zooplus Spain with cashback in Spain

(4.21) General evaluation of the store
Reviews on Zooplus Spain (14)
Information and conditions
1.5 %
For a new client
0.5 %
For an existing client
Waiting time for crediting cashback
Cashback will appear in your account with "Pending" status within 2 days
Cashback is confirmed and credited within 40 - 60 days

It may take up to 2 days for cashback for your order made on Zooplus Spain to appear in your account with "Pending" status.

 

Cashback is credited only for the article net value excluding the value added tax, all other taxes and fees and the additional costs for delivery and shipping.

 

Cashback is not credited for orders made for commercial purposes (a user is known to be a reseller or when orders show that the user is buying goods in quantities larger than normal for domestic use).

Reviews on Zooplus Spain (14)

(4.21) General evaluation of the store
Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
13.04.2022

Cashback received successfully

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
21.02.2022
Good prices and fast cashback
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
15.01.2022

The perfect store, fast cashback

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
19.12.2021

In the last year or so the shipment is dire. The boxes arrive broken, beaten ... They did not leave it at home, they left it at the collection point ... Fatal. Every time I have complained to Zooplus and the delivery companies (DHL and GLS) and they remain the same, the last order literally arrived in the open box and they ended up returning the entire order to me just because I told them to take everything because I was sick of it. how things got. Too bad, I don't know if it's the fault of the couriers or Zooplus, but what I have clear is that they are not doing anything to improve.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
01.12.2021

Most of the orders I have placed have been perfectly registered and delivered as promised. If I have to highlight something bad, it is the low percentage of cashback that you get for each order (less than 1%) so you will not get much for your purchase. For the rest, I must recommend it since the service does it correctly

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
01.12.2021

Hello!

Thanks for your comment. We would also like the cashabck to be larger, but that depends on the partners. We are glad that you like shopping with us.

All the best.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
17.11.2021

The store is great but the cashback has been misleading to me, it turns out that they give you 4.8 in the first three orders and from the fourth only 0.6, I thought it was from the fourth through letishop and no, It is forever, so for old customers it does not benefit us.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
17.11.2021

Hi Lorena.

We are sorry that you have such an opinion. If the store has special conditions, we always publish them on the page of each store so that our users can find them before buying.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
19.09.2021
Zooplus is a 10, I have never had any problem with them for the purchase to be registered and credited on time.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
17.09.2021
I have been credited with the cashback after 2 weeks
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
23.05.2021

Well, the Cashback still does not appear to me, and I made the purchase on May 4 ... I have already opened the dispute, I hope it will be solved soon.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
24.05.2021

Hello John.

Don't worry, we'll do everything we can to find your refund. The process has already started. The status can be tracked in the "My cashback" section. We have contacted our partners to find out the reason for the loss of your cashback. As soon as we receive a response, the status of each request will change.

If you have any questions, do not hesitate to contact us through the Help section of your account. We are always ready to help you;)

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
28.01.2021
Very well! Cashback was confirmed 20 days after ordering !!! Recommended!
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
29.10.2020
Everything is very correct and very good
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
27.09.2020
Everything is great! They have confirmed the cashback the day after receiving the package!
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
Similar stores with cashback
Buy at Zooplus Spain with cashback up to 1.5 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register

LetyShops mobile apps

Shop online with cashback using your smartphone

4.6
4.0
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.