up to 6.6 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Atida | Mifarma with cashback in Spain

(2.90) General evaluation of the store
Reviews on Atida | Mifarma (71)
Information and conditions
6.6 %
Por compra de un nuevo cliente de estas marcas: Mifarma, Mifarma Baby, Mifarma Daily y Mifarma Natur, Skinfy, Tropicania, Balasense, Atida, Binature
6.6 %
Por compra de un cliente existente de estas marcas: Mifarma, Mifarma Baby, Mifarma Daily y Mifarma Natur, Skinfy, Tropicania, Balasense, Atida, Binature
4.3 %
Por compras de un cliente nuevo de productos que no sean las anteriores marcas
3.3 %
Por compras de un cliente recurrente de otras marcas que no sean las anteriores marcas
Waiting time for crediting cashback
Cashback will appear in your account with "Pending" status within 1 day
Cashback is confirmed and credited within 60 - 110 days
Attention! 
  • Cashback is not credited in case of using any coupons or promotional codes (even from influencers).
  • Please be advised to accept cookies on the store's website for your order to be tracked properly. Otherwise cashback for an order may get lost.
  • Cashback is credited only for the article net value excluding the value-added tax, all other taxes and fees as well as any additional costs for delivery and shipping.

Reviews on Atida | Mifarma (71)

(2.90) General evaluation of the store
Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
srta.pavon
27.11.2022

More than 1 month ago I placed an order, and there was an internal promotion that for orders over €40 they gave you a serum, I canceled it from the shopping cart, since I had read that if a promotion was used it would not be valid Today I'm still waiting for the Cashback, I wrote to my pharmacist and they told me that everything was ok for their part, I forwarded it to letyshops and they told me that I had to wait for a response from their partners and that it could take 4 months... come on neither Cashback nor serum...

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
28.11.2022

Hi Patricia!

Thanks for write. We are very sorry that you had such an experience. We have sent a request to our partners to find out the reason why the cashback has not been registered. As soon as they reply to us, we will let you know immediately. Our agent Liza is monitoring the procedure and I will help you if something goes wrong.

Cheers!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Lola SJ
03.11.2022

Every two or three months I buy creams in this store and I always use LetyShop. At the moment the pending cashback appears and before the deadline they have to credit it ends, they give it to you. Highly recommended!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
pauturmi96
03.11.2022
I always buy in this store using letyshop and I am delighted
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
Ronxlu YT
30.10.2022
The cashback in this store has taken me almost a month to arrive, but it has arrived in its entirety without any other problem apart from the slowness. Generally all good. I would buy again with letyshops in this store.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
luarcita
12.10.2022

I have not received the cashback alleging that I have broken the rules, when I have not used any promotional code and I have not returned anything. I'm freaking out as the order I placed was not cheap.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
13.10.2022

Buenas tardes!

Unfortunately, when sending the request to our partners, we received the negative response from the partners. Our agent Liza wrote to you in detail about the possible reasons for this situation and the extensions installed in your browser. We hope that our tips are useful to you and that all your future purchases are recorded as they should.

All the best.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Jaime Espallargas Romero
10.09.2022

I received the first purchase well and with the chasback quickly, of the rest of the purchases that I have made, the response of the cashback is super slow and on top of that they deny it after 4 months.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
12.09.2022

Good afternoon, Jaime!

Thanks for sharing your experience. We turned to partners and unfortunately received a negative response. Probably the cashback was refused because of the store discount. We are very sorry. To support you in this situation, we have credited the cashback to your balance.

A cordial greeting.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
rocigp8
28.08.2022
Get over it fast!! Thank you
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
scollado10
15.08.2022
cashback whenever I have bought fast and good % if you catch any of their promotions.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
marta.santiuste
31.07.2022

I have bought several times. The first time the cashback fast and without problems. Then two purchases I had to claim the cashback. And with the last two purchases I've made I have the cashback still pending (and the purchase was in May!!!). Requests have been made to the store but nothing, nor do they respond… I will not buy again.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
01.08.2022

Hi, Martha!

We are sorry you had such an experience. We have paid the refund for your first purchase of our funds. Also, we have sent a request to our partners to find out the reason why the refund did not appear in the system. As soon as they answer us, our agent Veronica will notify you immediately.

Greetings.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Venrox
02.06.2022
It is a highly recommended store with good prices, and with regard to cashback, everything is fast and perfect, 10 out of 10.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
Alice Black
20.05.2022
I really like the store and so far I haven't had any problems with cashback.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
Alystrin Cosplay
18.05.2022

Before it worked very well, but for several months I have had to claim the cashback because it does not recognize it automatically, despite the extension working correctly and going from the website.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
19.05.2022

Hello!

We are very sorry that you have such an experience. We see that the requests have been created to search for the lost cashback. We have sent them to our partners already to find out what the problem is. In the meantime, we recommend that you delete cookies in your browser or try using another browser without third-party extensions. We hope that incidents like this do not happen again during your next purchases.

Greetings!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at Atida | Mifarma with cashback up to 6.6 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register

LetyShops mobile apps

Shop online with cashback using your smartphone

4.6
4.0
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.