up to 2 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Mi Electro with cashback in Spain

Information and conditions
2 %
For paid order from all other categories
1.5 %
For paid order from categories: Smartphones, Tablets & Smartwatches
Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 60 days
Maximum waiting time for cashback: 90 days

Cashback is credited only for the article net value excluding the value added tax, all other taxes and fees and the additional costs for delivery and shipping.

Reviews on Mi Electro (4)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
19.10.2021

Another same case. I placed the order during a promo with a larger refund and my order just happened to not appear. I have opened a case and am still waiting for it to be reviewed ...

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
19.10.2021

Hi Carlos.

It is true that there are incidents, where the cashback is not registered, but we never leave the users without a solution and answer. We have contacted the store representatives to find out the reason for the loss of your cashback and return it to you. Follow the status of your request, please.

All the best.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
20.02.2021

The same thing happened to Miguel, I decided to buy a product in this store precisely because of the 12% cashback offer and at the end of the order with my cashback I realize that nothing has been reflected ... And now I discover that the store was advertised when it did not admit cashback ... I find it very unserious on the part of LetyShop.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
22.02.2021

Hello. '

We are sorry that you have faced such a situation. But don't worry, please, everything has a solution. We see that you have successfully created a lost cashback request. We will do our best to find the refund. The process has already started. The status can be tracked in the "Orders and finances" section.

If you have any questions, do not hesitate to contact us through the Help section of your account;)

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
04.01.2021

Only two opinions and both negative. I say the same as the other user, if you know that there are stores that do not apply cashback, remove them from your system, it is not fair for the end customer, which is us.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
04.01.2021

Hi miguel.

We regret that such a situation has occurred. Don't worry, we never leave our users without a solution. We have already credited a part of the cashback to your account and sent the request to our partners. As soon as we receive a reply, our manager will let you know. In the case of an affirmative answer, we will credit you a total amount of your cashback.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
07.12.2020

As expected in a store where orders are in large quantities, I already have the order at home and I have certified with letyshop that I have bought it with the extension enabled and nothing received. The chance that this order was lost and did not receive the cashback. The first news they give you is that they expect a response from the store in 10 days, you wait for them and it automatically changes to 8 weeks. So that at the end of the 8 weeks they do not tell you anything about the order, when you can really check that it is done. If it is known which stores are the ones that fail, do not offer them in the catalog.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
08.12.2020

Hello.

Thanks for writing to us.

Situations do indeed occur where the refund is lost for some reason. We see that you have already created the request, of the lost cashback, in your personal account. The request has been automatically sent to our partners to answer your question and help you get your refund. Now we just have to wait.

We hope that such situations do not happen again.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at Mi Electro with cashback up to 2 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register

LetyShops mobile apps

Shop online with cashback using your smartphone

4.6
4.0
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.