Country
Europe and Asia
Americas
Asia Pacific and Africa
Other regions and countries
Language
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
TOP
up to 3.69 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at El Corte Inglés ES with cashback in Spain

Information and conditions
3.04%
Books
3.69%
Entertainment, The shop, Merchandising
3.25%
Pets
2.82%
Perfumery
2.28%
Electronics, Movies, Sports, Home, Toys, Music, Stationary, Video games, Fashion, Babies
1.63%
Home appliances, Computers
1.3%
Purchases from Bricor
0.98%
Gourmet
Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 120 days
Maximum waiting time for cashback: 150 days
Attention!
  • Cashback is credited for order amount only excluding value added tax, any other taxes and additional costs.
  • El Corte Inglés ES sends us information about each product separately. Therefore each item of an order is shown as an independent cashback in your personal LetyShops account.

According to the El Corte Inglés ES terms and conditions if cashback for your order has not been added to your account with "Pending" status, you should create a corresponding request in your LetyShops account within 30 days after the purchase has been made.

Reviews on El Corte Inglés ES (74)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
20.12.2020

Like other users, the same thing has happened to me, my Cashback is lost and approximately two weeks ago I placed an order with 36.9%, they must return 9 euros that do not appear anywhere. I have opened a request and I still have no response, more than a week has passed. I do not recommend buying in the English court at all, if I got to know I would have bought in the house of the book that never fails.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
20.12.2020

Hello,

We are sorry that you have such a situation. We have sent your request to our partners to find out the reason for the loss of your cashback and return it. Follow their status, please. If you have any questions, you can always contact us at support@letyshops.com.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
19.12.2020

I see that I am not the only one who has had problems with the application, specifically with "El Corte Inglés" I made a purchase of € 46.90 and I caught it one day in which the cashback was 40%. I'll see if I can fix it, but it looks bad. The store has a lot of name ... for later that is

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
20.12.2020

Hi.

Like and you, we are also interested in crediting cashback. Only in this case we receive a commission from the partners. Loss of cashback can be due to several factors: violation of store terms, prolonged payment (more than one hour), use of promotional codes.

We see that you have already created a request for the lost cashback in your personal account. Follow their status, please.

If you have any questions please contact us at support@letyshops.com, our managers are always ready to help.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
17.12.2020

I placed an order three weeks ago and the cashback is still missing. I have contacted El Corte Inglés to try to solve the incident, but the company blames Letyshops, and I imagine, as I see in the comments, that Letyshops will blame El corte Inglés. The conclusion is that in the end the only one injured is me who am in the middle of both companies and I do not receive a solution in this regard from either. I followed exactly the steps outlined, and from what I see I'm not the only one with this problem. The purchase was for € 302.40, and he had a x5 cashback for a special promotion that lasted 7 days, so I think it is more than understandable that he is quite unhappy. It looks like that cashback will never appear, since El Corte Inglés has told me that they have no way of verifying that the purchase has been made through the link of an external website. It seems like a complete scam to me, since the vast majority of comments do the same with this particular store (because I see the rest that they work perfectly), so I don't understand why they don't eliminate it if they never comply.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
18.12.2020

Hello,

we understand your disappointment. Like and you, we are also interested in crediting cashback. Only in this case we receive a commission from the partners.

We see that you have created a request for the lost cashback in your account. You can control its status. If you have any other questions, write to us at support@letyshops.com. We'll be in touch.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
17.12.2020

It has already happened to me several times, you make the order and then they cancel it because they send it to the store, because you do not choose it, they do not have it ... I just placed an order with a cashback 11 and they finished it If you cancel, it lets me reorder but I've already lost the cashback ... I can't access that 11% anymore. I find it very bad from the store.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
18.12.2020

Hello,

We understand your disappointment and are very sorry that you have such a situation. We hope everything goes well and the cashback is credited automatically. If you have any questions about LetyShops, write us without a doubt.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
15.12.2020
I just placed another order and it took 5 minutes for the pending cashback to appear on my profile. everything perfect (for now)
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
10.12.2020

I put a star because you can not less, I placed an order for 130 with a cashback of 3% that is almost 4 euros, no trace of it already put problems from the beginning I have been more than a month since the purchase and paint That claimed cashback will never appear. An absolute scam the cashback with the pathetic CORTE INGLES that is such a large company with so many computer problems

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
11.12.2020

Hi,

We are sorry that you have such an experience.

It is true that there are incidents, where the cashback is not registered, but we never leave the users without a solution and answer.

We see that you have already created the request for the lost cashback in your personal account. The request has been automatically sent to our partners to help you recover your refund. Now we just have to wait for your reply. We hope it is quick and affirmative.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
10.12.2020

All perfect! The cashback is in pending status, now wait for the expected time to pass in order to obtain it.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.12.2020

Here another user more affected by not receiving the cashback corresponding to a purchase of € 200 and another of € 120. This is already systematic and they should review their agreement with the store.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.12.2020

Hello Ruben.

The cashback from this store is credited successfully too :)

We see that you have created the requests, of the lost cashback, in your personal account. Follow their status, please. If you have any additional questions, please contact us at support@letyshops.com. Our managers are always ready to help.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
09.12.2020

Fraud. Do not buy, they do not give the cashback, and they tell me that it was not credited. And I emphasize that the same thing happens to everyone with this particular store (because the others work perfectly), so I do not understand how they DO NOT remove it from the platform if they NEVER comply. I thought that El Corte Inglés was a serious company but nothing could be further from the truth. I don't give 0 stars because you can't

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.12.2020

Hi.

We are very sorry that you faced the cashback loss situation.

We have already accumulated a refund for your order as a bonus. We hope your future purchases are successful. If you have any more questions, you can write to our manager in your query # 2303306.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
08.12.2020

I bought taking advantage of an increase in cashback and the discounts of the English court but they did not recognize the cashback. I had to complain and in the end letyshops compensated me because the English court does not recognize cashbacks, they should not be here, they are not used for this, they are a hoax.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.12.2020

Hi.

We are very sorry that you have such an experience.

Situations do indeed occur in which the refund is lost for some reason. We always do our best to discover the reason for the loss of cashback and to help our users receive a refund.

We hope that such situations do not happen again.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
04.12.2020

I find it unfortunate that for cashback of pennies if they are approved, but when you buy a product of € 1,200 they do not make the cashback. I have opened a query and they have resolved it claiming "The cashback has not been registered". But let's see, if I have made the purchase correctly, then I do not understand the reason why the balance has not been added to my account. I hope they solve it for me soon or else I will send the alleged letyshop scammers to shit.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
04.12.2020

Hi.

Thank you for sharing the experience of using our service.

Don't worry, we will consider your request and do our best to resolve it. Follow their status in your personal account. If you have any questions, feel free to contact us in your personal account, Help section or by writing the email at support@letyshops.com

Cheers!

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
03.12.2020

I join the complaints that there are from El Corte Inglés with several users since I made a purchase fulfilling the requirements for the cashback to be credited to me and it did not help. I've never had a problem with any store but with this one I have. I am waiting for the Letyshops service to give me a solution and what I do not understand is that if so many users have problems with this store, how can they not find a solution so that it does not continue to occur.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
03.12.2020

Good afternoon!

We understand your emotions. Believe us, we are interested in that users are happy with the work of the system and obtain rewards from purchases.
We see that a request for the lost cashback has already been created in your personal account. You can control its status.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at El Corte Inglés ES with cashback up to 3.69%
Register now and receive up to +30% to your cashback rate!
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.