3.5 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Casa del Libro ES with cashback in Spain

Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 60 days
Maximum waiting time for cashback: 120 days

Attention! Cashback is available only for the Spanish version of the site.

It may take up to 2 days for cashback for your order made on Casa del Libro ES to appear in your account with "Pending" status.

According to the Casa del Libro ES terms and conditions if cashback for your order has not been added to your account with "Pending" status, you should create a corresponding request in your LetyShops account within 45 days after the purchase has been made.

Reviews on Casa del Libro ES (49)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
20.06.2021
I buy a lot at Casa del Libro and I have never had any problems with cashbacks, I am very happy! I will keep using it!
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.05.2021

I made the cashback with 45%, I placed an order for € 48, all the procedure I do correctly with caution, making sure that in each step the extension indicates that the cashback is activated. I make the purchase and the cashback is not made. I make the claim, they have me waiting 3 and a half months with very little information about the case in this regard and, in the end, they deny me the cashback offering me a compensation of € 5 for a cashback that I should have received of about € 20. They say that their "partners" have not answered, if they are your partners make sure they answer you, I have no fault in that. They use your platform as a claim for massive sales (because a 45% cashback is that), they leave your users in the lurch and you do nothing. And the worst thing is that it is not an isolated case, far from it. I will certainly not buy from this store again and I will think twice about using this app again.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
11.05.2021

Hello,

thank you for sharing your shopping experience.

We are very sorry, but we have not received a response from the store. We understand that you had that cashback, but we have also run out of reward.

We really appreciate that you make purchases with us and to please you a little we have already credited a part of your cashback. We hope that such situations will not happen again in the future and that you will not be disappointed any more.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
03.05.2021

They do not return the 45% cashback and those of letyshop drain the bulk. I do not recommend it!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
05.05.2021

Hello Sergio.

It is a pity that such a situation has occurred.

Unfortunately, the cashback if your order has not been registered in our system and the partners do not answer us. For our part, we try to help our users get a refund. But we do not always have the opportunity to make up the lost refund from our account. If for some reason you do not get the cashback of the orders placed with us, we also remain without remuneration. We have credited you a part of the cashback to please you at least a little in this situation.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
29.04.2021

3 months ago I made a purchase with the cashback at 45%, I did all the steps as indicated and the cashback was not recorded. I made the claim and for now the only thing they have told me is to wait, wait and wait again, after 3 months I still don't even know if they will pay me the cashback or not.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
30.04.2021

Hello.

We are sorry that you have faced such a situation.

Unfortunately, we have not yet received a response from our partners. We, like you, are interested in receiving their response as soon as possible, so we ask you very much to wait a little longer.

Don't worry, our agent will control your request. As soon as we receive any news, we will inform you.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
27.04.2021
I have bought several times and they have always returned my cashback.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.04.2021

In the same way that I put negative comments when the cashback does not arrive, I placed an order with the cashback increased to 22.5% and everything is great. It appeared to me very fast!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
30.03.2021

I placed an order 1 month ago with increased cashback for being a new member and they did not register the cashback. I filed a claim with photos and Letyshops informed me that my order was not registered and that they were going to contact the store. I have been waiting for a month and they have not solved the problem for me. Totally negative experience that did not happen to me with any other store.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
30.03.2021

Hello Tania.

We understand your emotions. It is true that there are incidents, where the cashback is not registered, but we never leave the users without a solution and answer.

We have already sent a request to the store representatives. This process can take 8 weeks. As soon as we receive news, we will inform you.

We hope for your understanding.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
02.03.2021

It worked well for me when it was multiplied by 10, I will repeat in this store without hesitation.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
28.02.2021
it has been perfect without any problem
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
17.02.2021

I rectify my negative assessment since I have received the cash back. All right

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
10.02.2021

I have recently made a purchase worth 60+ euros and being especially cautious about going through all the steps to register Cashback. At the time of making the purchase, thank goodness that I take screenshots of everything because now they do not recognize the purchase, it turns out that they have to verify my purchase and it will take up to 3 months to solve it

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
11.02.2021

Hello david.

Thank you very much for creating your request. Follow their status, please;)

We will contact our partners to resolve this issue. If you have additional questions, feel free to contact our customer service (support@letyshops.com).

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
01.02.2021

I have recently made two purchases (one of them with the cashbasck increased to 45%) at Casa del Libro and neither of the two has been registered. I have already reported the incident. Hopefully it is solved. With the rest of the stores he had not had any problems. A pain to have to be to be credited.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
02.02.2021

Hi there,

Thank you very much for creating your requests. Follow their status, please.

If you have any questions, do not hesitate to write to us in the Help section of your account. We will be happy to help you with any inconvenience.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at Casa del Libro ES with cashback up to 3.5 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.