Reviews about Letyshops in Germany

  • Reviews by registered
    users
    401
Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
07.05.2020

I was surprised by the large number of stores that have cashback here and, due to a small problem I had, the service was excellent and the withdrawal of money was very fast and efficient. I will keep using it 100%.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.05.2020

Hello!

We are happy that you are satisfied with our service. Surely in the future there will be new stores in our catalog.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
06.05.2020
Muy buen sitio para ganar un dinero extra comprando en los sitios con cashback, si ya los usabas de normal, son todo ventajas, alguna vez he tenido problemas con reembolsos que no aparecían pendientes pero al final se solucionaba poniendo tickets, no he tenido ningún problema a la hora de retirar fondos, ha sido bastante rápido. Recomendada !
13.04.2020

I put 3 stars because in part it is a good service ... that if ... I have 4 incidents ... I do not know what problem mediamarkt, pccomponentes, corteingles and some more have ... they do not reflect the purchase and have to claim ... if it is a small amount is resolved without problems .. however a large amount is when problems come and you wait ... I have an incidence of a purchase in Mediamarkt of € 400 more or less ... well they will review it and it will take 6 weeks (YES GENTLEMEN 6 WEEKS) to give an answer ... I don't know you have to think so much ... everything is fine ... and that the cashback is 1.65%. Previously, I had a purchase in pccomponents with an amount of 800 and some euros ... in the end they gave me the percentage they wanted ... it was more ... but that's what it is ... anyway. If those details were fixed I would put 5 stars .. since the little I accumulate and others .. I have already withdrawn and everything is perfect and the purchases that are registered also perfect ... but the above and the time they have to respond is something to to get better.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
14.04.2020

Hello!

Thank you very much for leaving us your comment and suggestions. We are working on improving our service more and more, and we will take into account everything you have said. If you have more problems, contact our Customer Service, our managers are always ready to help. Take care.

Sincerely,
LetyShop team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
28.03.2020

Fatal, I follow all the steps I even wait to make a larger purchase and when I claim because I do not receive the cashback it turns out that there was an error ... "close tabs, remove extensions (what I am going to remove is yours), and a long etc which they do not explain Totally I am without cashback and you without a user Bye!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
29.03.2020

Good afternoon.

We are sorry you made that decision.
We are also interested in the cashback being recorded in your account. But for that, it is important to follow the recommendations , as well as the rules that are displayed on the page when you make the transition to the store. We hope you stay with us.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
10.03.2020

Very disappointed .. For a large purchase in the English court, there is no cashback worth it ... Good words, and longer and longer. They offered me a bonus of 2 euros which is very good, but my cashback was more than 12 euros. I have been reading opinions of other users with the same problem, and they say that it is because the store does not communicate the order to them. If that is so, if you have problems with the English court, do not advertise your cashback!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
10.03.2020

Good afternoon.
We understand that you are dissatisfied. So do we, because if the purchase is not automatically shown in the personal account of the service, the partners do not give us the reward from which the refund is generated.
We sincerely believe that the advisor's recommendations will help you to make future purchases and that this situation will not happen again. If you have questions, you can always contact our helpdesk.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
03.03.2020

A complete scam, for large purchases (in my case a purchase of more than € 1000 in courtingles) they only give long and absurd waiting times to tire the customer so that they finally give up. The only thing you can say is: "Unfortunately if you receive the Cashback, we do not receive a share from the partner either" They repeat that over and over again for weeks, until in the end they end up saying that they are not going to give you the Cashback. Not at all recommended to buy through Letyshop to scratch a couple of euros from purchases. For the first purchases if they make you the Cashback so that you trust yourself and when you make a large purchase they wash their hands.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
03.03.2020

Hello.

We are sorry that you had such an opinion about our service.

We do not work directly with all stores, but through our special affiliate program. We apologize for the long wait. We have contacted you sending a request to find out the reason for the loss of the refund, since the store did not transmit any information about your order. Unfortunately, we have not received any response from the store and this means that, since we from Letyshops have not received our commission, it will not be possible to credit the Cashback. In the past we have already made some loans using company funds. Unfortunately, we cannot do it continuously. We sincerely hope that our agent's recommendations will help with future purchases.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
27.02.2020

A disaster, after a purchase over € 1000, 5 months waiting, they tell me that there is no cashback because the store has not responded ... My complaint id is the following: # 1761026, to see if someone responsible can see that is happening and gives me a solution! For the rest of the buyers, be careful, do not make purchases expecting cashback ... this never comes and they make you dizzy for half a year.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
28.02.2020

Hello,
We apologize for the long wait.

We do not work directly with all stores, but through our special affiliate program. We have contacted you sending a request to find out the reason for the loss of the refund, since the store did not provide us with any information about your order. Unfortunately, we have not received any response from the store and this means that since we from Letyshops have not received our commission, it will not be possible to credit the Cashback.

In the past we have already made some loans using company funds. Unfortunately, we cannot do it continuously.
We sincerely hope that our agent's recommendations will help with future purchases.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
13.12.2019

I have most of the refunds pending if not all, 5 of them have already passed the deadline. To this we add that they refund the amounts in a random and sometimes meaningless way. The customer service is pathetic, they just file your requests And this is it !!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
13.12.2019

Good afternoon.

It is a pity that you have such an impression.
Your orders are still pending because the maximum waiting time has not yet expired. This time is necessary for the store to ensure that the order has been received and that there is no refund, although cashback is often confirmed earlier.
We see that a customer service query has already been created from your account.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
01.12.2019

Make an in-app purchase on AliExpress. They charge the money to the account but the order in AliExpress says that the buyer did not issue the payment and therefore orders not shipped. No money and no orders.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
02.12.2019

Hello.

Our service cooperates with more than 2000 stores and each one has its own characteristics of payment or receipt of goods. When paying for an order, you don't pay to LetyShops, but to the store. Please contact AliExpress support to understand the situation.
We hope the problem is resolved positively.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
25.11.2019

Generally satisfied. But it's been days when I left an open query and they still haven't resolved it and there's no way they'll contact me :(

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
26.11.2019

Good afternoon.

We apologize for not answering for a long time. Due to the large number of inquiries, the help desk managers process the requests in turn. We are working to help our clients as quickly as possible. Trust me, your matter will not go unanswered.
Thanks for understanding.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
20.11.2019
Very satisfied with the attention received by the customer service!
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
17.11.2019

Cashback never works from the computer, but EVERY time I sent an email complaining about the situation and they ALWAYS fixed the bugs very kindly and they gave me my money back. The application works better for me than the website, but the customer service 10. VERY HAPPY.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
19.11.2019

Good afternoon!

We are always happy to help our clients. We hope that the recommendations provided by our advisor will help you avoid losing cashback in the future.

Greetings,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.