Application for
bargain shopping
Login Join
Brazil
Europe and Asia
Latin America
Other regions and countries
English
  • Português
  • English
Country
Europe and Asia
Latin America
Other regions and countries
Language
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
up to 4.5 %
cashback
Go to store
Don't forget about Cashback rules and advices

Purchases at Читай–Город with cashback in Brazil

Time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 32 days
This time is necessary for the store to confirm that the order was received and won't be returned. Cashback is often confirmed sooner.
Maximum waiting time for cashback: 45 days
If the rules for purchases with cashback haven't been violated and the item hasn't been returned to the seller, cashback will be credited no later than this period.
Information and conditions
4.5% За оплаченный заказ
2.5% За оплаченный заказ с использованием купона (промокода)

Кэшбэк не начисляется при использовании сторонних, а также этих промокодов:

  • benetton
  • ЧИТАЙПОЕЗД
  • ДРУЖБА
  • читайвк
  • Skybooks
  • СБЕРБАНК

Reviews on Читай–Город (86)

We want opinions to be useful for you and other visitors.
Therefore, we do not publish reviews that:
• contain advertising
• contain obscene language
• are non-informative (only star rating or a few words)
29.08.2018

Transition is fixed; the goods are purchased; cashback does not appear.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
13.09.2018

Good afternoon!

Thank you for your feedback.

It is important for us to help you in this matter so that in the future such situations do not arise. To this end, we have created contacting worries. We are waiting for information about the order on the tab "Help" - "My contacts".

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
29.05.2018

Order in Read-City Order number: 12475863 Order in Read-City Order number: 12467837 both orders are redeemed, cashback has not yet been charged.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.05.2018

Good evening, Victoria!

Thanks for your feedback.

The estimated cashback date for these orders is June 26 and 28. The process of crediting cashback is automatic. As soon as the store passes the confirmation, the cashback will be credited. Time for crediting is necessary for the store to process the delivery of the order and ensure that the package will not be returned.

We want to note that each store has its own average cashback crediting time. You can see the estimated date of confirmation of cashback in your personal account. To do this, move the mouse cursor over the question mark next to the cashback status.

If you have any questions - write. Have a nice shopping!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
20.05.2018

I made an order with the cashback design, and only then I noticed a banner in the extension after which the size of the cashback increased to 18%. Is it possible to count it up or late to rush. The main thing on the store’s page on let’s shop was that this was not at all visible. It's a shame, damn it.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
20.05.2018

Hello, Alexander!

Thanks for the comment.

Unfortunately, there is no way to recalculate an already placed order, but you can re-order by activating the increased cashback through the banner :)

If you have any questions - write, we are always in touch. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
19.05.2018

Somehow unrealistic for a long time. Order from 04/20. Purchased on April 27, Order No. 12346984 Cashback is still pending.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
20.05.2018

Hello!

Thank you for your comment.

It’s nice to inform you that the cashback for this order is already credited to your balance automatically :)

If you have questions or difficulties, please contact. We will be happy to answer and help.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
23.04.2018

same problem as many. placed two orders in a row. from 1700 rub. The cashback was displayed instantly, from 7000 - I'm still waiting ... it's not clear what the problem is.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
24.04.2018

Good afternoon, Anna!

Thanks for reporting the issue. It is very important for us that you can receive cashback for each order. For this, we advise you to comply with our rules, as well as the conditions that are published on the pages of our partners.

With the correct ordering algorithm, we turn to our partners and specify the reason for non-accrual. An appeal to the care service has been created from your account. Please answer the questions in circulation.

If we can, we will tell you yourself what caused the loss of cashback. If not, we will turn to the store for help and try to return your cashback.

We will be grateful for your assistance.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
22.04.2018

The cache did not appear for two orders. Menezhder said that they will appear within a day, two have already passed. I don’t understand whose jamb. A fly transition fixes, but the cache back does not reflect. But it’s so tiring to always prove all this and send a bunch of screenshots ....

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
23.04.2018

Hello Anna!

Thanks for the comment. We apologize for the delay in responding.

The care manager has already answered the request and is expecting a response from you.

Sorry again.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
22.04.2018

I made a purchase, but for some reason they didn’t charge the cash back at all (although everything went correctly through lithipships, I went to the store, read the city, but alas (

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
23.04.2018

Hello!

Thank you for your comment. To quickly understand the reason for non-accrual, we created an appeal to the care service on your behalf. Please respond to the appeal and report the situation in more detail.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
20.04.2018

I do not quite understand the value of cashback. Order amount 1668 rub. 4.95% of this amount (which is cashback) is 82.57 rubles. At the same time, only 45.91 rubles was displayed in the expected. It is not clear how and what is being charged.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
21.04.2018

Hello!

Thank you for your feedback.

The Chita-Gorod store provides cashback at two interest rates: 4.5% (for all orders without using promotional codes) and 2.5% (for orders using promotional codes).

You were credited with a cashback rate of 2.75% (the rate has been increased according to the status of LetyBronze).

If you have not applied promotional codes or discounts and the cashback will be credited to your balance incorrectly, be sure to let us know. We will help you get the cashback in the expected size.

If you have any questions or suggestions - write.

Have a great weekend!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
22.03.2018

And I write "The store is not available in the extension" (((

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
23.03.2018

Hello Paul!

Thanks for the feedback. The fact is that the Read-City store prohibits the operation of our extension on their website, so we notified that the store is not available in the extension. To get cashback you need to make a direct transition to the store.

There will be additional questions - write. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
18.03.2018
Everything works great!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
09.03.2018

Made a purchase. Cashback hung in anticipation. But for a month now, the order is officially completed, i.e. I received the goods, but the cashback still hangs in anticipation.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
07.02.2018

Everything is super, I use it constantly!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
Buy at Читай–Город with cashback up to 4.5%
Register now and receive up to +30% to your cashback rate!
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register