Application for
bargain shopping
Install Install
Login Join
Austria
Europe and Asia
Americas
Asia Pacific and Africa
Other regions and countries
English
  • Deutsch
  • English
Country
Europe and Asia
Americas
Asia Pacific and Africa
Other regions and countries
Language
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
4 %
cashback
Go to store
Don't forget about Cashback rules and advices

Purchases at YVES ROCHER RU with cashback in Austria

Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 35 days
This time is necessary for the store to confirm that the order was received and won't be returned. Cashback is often confirmed sooner.
Maximum waiting time for cashback: 60 days
If the rules for purchases with cashback haven't been violated and the item hasn't been returned to the seller, cashback will be credited no later than this period.
Information and conditions

Кэшбэк не начисляется за:

  1. Заказы через email-рассылку YVES ROCHER.
  2. Заказы из печатных каталогов через сайт YVES ROCHER.
  3. Заказы с использованием купона.
  4. Заказы в рамках программы «La lettre».
  5. Заказы картой с функцией кэшбэка, картой рассрочки.

Условия акций магазина могут меняться в зависимости от источника перехода.

Reviews on YVES ROCHER RU (152)

Reviews with questions are not published as well. To receive an answer to your question please create a request to our Customer care support.

We would like your feedback to be useful for you and other visitors.
Therefore, we do not publish reviews that contain:
• advertising or obscene language;
• useless duplicated information;
• only a star rating or just a few words.
26.10.2018

Already 3 times I made an order through Letyshops, and never once came cashback, cheating !!!!!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
08.11.2018

Hello, Yana!

Thank you for reporting the situation.

It is unfortunate that cashback for purchases was not credited. The most common reason for loss of remuneration is a violation of the conditions of the store, namely: placing an order via the YVES ROCHER email newsletter or from print catalogs. To resolve the issue, an appeal to the care service was created. We hope to receive an answer on the tab "Help" - "My appeals".

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
09.10.2018

Freeze out simply. I made an order, I didn’t receive any letters confirming the order by mail, I wrote to the chat after 4 days. The chat replied that there was a technical failure and the order did not go through in the system. I ordered a second time and clarified in the chat whether everything is in order, to which they answered me that there was a technical failure and the order did not pass in the system!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
20.10.2018

Hello Anna!

Thank you for your feedback.

We are very sorry that there were difficulties in making an online purchase in the store. We hope this will not happen again in the future. We noticed that the cashback for this order was successfully displayed in the Letyshops account. If you need help, please contact.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
04.10.2018

First ordered, there were stocks. Paid, expected an order. After 3-4 days, I wrote via chat to find out my tracking number, to which I received an answer that for technical reasons my order did not go through. It's a shame that they didn’t even report it. If I hadn’t asked myself, I probably would have expected it. This attitude was very disappointing. Although I like cosmetics.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
26.08.2018

I do not understand negative reviews !!! In YVES ROCHER RU delivery is fast, cashback is charged and rather big, depending on the order, of course. I am happy with everything, thank you))) I recommend both the YVES ROCHER store and the LetyShops cache back-up.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
14.08.2018
Cashback confirmed by the store after about 4-5 weeks. I didn’t even hope already :)) Great service, thanks!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
08.08.2018

I have been ordering for many years in the Yves Rocher online store. The store is always in no hurry to confirm the order. But anyway, confirmation comes. More than once I contacted the Letushop support service. The staff are very kind and friendly. Always try to help.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
08.08.2018
I don’t understand those people who are always dissatisfied with something. Wonderful store, wonderful letyshops, everything is fine. Cashback accrued on time. I have been making orders at Yves Rocher for a long time, but it’s a pity that I only recently found out about letyshops.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
07.08.2018

Refusal to cashback !!! And the amount is not small - more than 2500 rubles !!! I made an order, paid immediately, did not refuse, but the cashback store rejected. Very unpleasant!!!! I won’t buy anything else there. I hope the care service will sort it out. I do not recommend the store: it was collected for a long time, it was sent for a long time and as a result it was refused.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
08.08.2018

Hello, Tatyana!

Thanks for your feedback. We sincerely hope that in the future you will not encounter similar difficulties. To make you feel our support, we have resolved the issue of accruing cashback.

Write if you have questions or need help. Enjoy your shopping!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
03.08.2018

I have repeatedly requested and insisted that the site be responsible for its partners, and if most buyers have problems with this store, then just stop lying to customers and play roulette. No cache, no reputation. Down with willow roche from your site. There are others, I will not waste time on you.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
04.08.2018

Hello, Alexander!

Thanks for the feedback.

We are sorry to hear that you had difficulty getting a cashback. We have analyzed your personal account and calls to the care service. Unfortunately, your orders received a negative response from partners. One of the orders, we were informed, was issued through the mailing list. According to the terms of accrual of cashback, compensation in this case is not provided.

We have been working with the YVES ROCHER store for a rather long period. He established himself only on the positive side. We hope that subject to our recommendations and the conditions of the store, cashback will be successfully recorded in your personal account. There will be additional questions - write. We will be happy to assist.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
24.07.2018

Order came quickly.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
17.07.2018

Everything is consistent.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.07.2018
I really liked the toilet water !!!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
Buy at YVES ROCHER RU with cashback up to 4%
Register now and receive up to +30% to your cashback rate!
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register